20120508

Vilken dag!

Oj vilken slapp dag jag haft idag.
Åkte till skolan som i vanlig ordning och det visade sig att jag inte hade någon lektion på HELA dagen, SKÖNT! Tog och pluggade lite på det jag kunde plugga på sen blev det en hel dag med goa Mogge och kompani fylld med en massa prat och mys, Precis som det ska vara!

När klockan var 7 gick jag, Malin och Josefine från skola upp till Malin där vi varit fram tills klockan var 10 och har även fått träffa goa Hampus idag som dök upp tillsammans med Matte, dom var ute på vift bara sådär och tog en tripp till sundsvall! 

Har som ni ser haft en helt underbar dag!

Just nu har jag det sjukt jobbigt med skolan och det verka inte vara någon som förstår riktigt hur illa det är vilket känns lite sådär men jag överlever väl antar jag...


Ska fortsätta prata i telefon en stund innan jag tänkte sussa och ladda inför mitt POF prov i morgon, skönt med en lektion och sen försöka plugga lite innan det är dags för lite dans på klubben.

Hoppas ni alla har haft en riktigt bra dag,
Godnatt, puss!

Ps, bilden nedan fick jag tag på idag då jag lånade Morgans dator en sväng är den inte söt så säg? 
En riktigt go kille det där :)

1 kommentar:

  1. Håller med, dagen var verkligen super. Alltid lika kul att träffa dig, synd att det inte blir så ofta :) <3

    SvaraRadera