20120527

Bill & Bull


Bill & Bull
Skrattar
Gråter
Pratar
Går
Rider
Äter
Sover
Springer
Kramas
Busar
Rapar
Fiser








Ja, det och allt annat är vad vi gör tillsammans!

Det är helt sjukt så lika vi är men ändå inte för lika. 
Vi är så lika att hennes mamma tar fel på oss och då antar jag att vi är rätt lika överhuvetaget.

Olivia är den bästa vännen jag nånsin haft och kommer att ha.
Har vi lite att göra nångång så varför inte ta fram en nyckel och skjuta gräs med den? ja många stör sig på oss för att vi skrattar åt allt och lite till men hellre de än att vi sitter och är sura eller? 
Som jag ångrar att jag bytte skola just tackvare att jag inte får träffa denna underbara människa varje dag. Annars ångrar jag det absolut inte men just för henne så gör jag det riktigt mycket! 
Vi skulle ta studenten tillsammans men icke.. 
Jaja vi överlever med att träffas lite då och då ändå och i sommar tänker jag ta bilen och åka ner till henne och leva livet några dagar! 
Gud så underbart!


Jaja som ni kanske ser så har jag haft en helt oslagbar helg. Började med att åka på tävling till bergeforsen och därifrån blev jag kidnappad av ett helt gäng helt underbara tjejer och Emil som tog mig vidare till Alsen och wången. Där har vi tok myst och skrattat dagarna lång. 

Nu är jag tillbaka i sundsvall och den förskräckliga verkligheten men nu ska jag kämpa ändå in i kaklet och jag SKA klara detta! 
Inte långt kvar nu!
Kommer bli en vecka fylld med läxor och världens goaste vänner såklart, dom gör det tio tusen ggr lättare. 


Världens finaste tjej Malin



Nu ska jag ta och äta lite innan bb börjar och ska även plugga lite innan det är lägg dags.

Juste det är morsdag idag oxå men min mamma är i Grekland och har redan fått sina presenter så har redan grattat henne :)


Kram på er godingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar