20120526

Kidnappad

Blev kidnappad av wångens mini zoo idag efter tävlingen så här sitter jag nu i vackra Alsen och har det riktigt bra! Har suttit och pratat med Goa tjejer hela kvällen och nu helt plötsligt så sitter jag hos Claes och filosoferar och ska snart sova. I morgon är det underbar wången frukost som gäller vid 9 och sen bus och skoj heeeela dagen lång. Åker hem på söndag tillsammans med Oivia och hennes mamma, eller ja dom skjutsar mig till tåget i östersund iaf. Beroende på vilken tid det blir så ska jag och Lina eventuellt iväg och dansa i gävle och rocka loss lite. Som ni ser så har jag det sjukt bra och delade några ord med Viggi idag så det var ju kanon redan då! Berra var riktigt snygg idag och landade på 6,97 om jag inte minns helt fel, lite över taggad med sjukt fin. Jaja som ni ser har jag haft en underbar dag och kommer ha en helt oslagbar helg med alla Goa människor. Hoppas ni alla får en lika bra helg som jag kommer att ha. Puss o kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar