20120506

Just for fun

Satt och kikade runt i min kalender ifrån förra året och vipps dök det upp en text där jag nämner att jag för första gången träffade Claes, 3 maj.. Haha stackarn blev totalt helt uttittad av oss små tjejer från wången som satt i soffan då han klev i än i kårhuset. Vad händer inte mig dagen där på då? Jo olycksfågeln va framme och jag skulle skicka iväg ett mess till Kajsa och skriver fel nummer och lyckas naturlig vis skriva till Claes.. Samma dag kom han upp och hälsade på och vi pratade pratade och pratade lite till innan vi märkte vad klockan va.. Efter det där började vi träffas på "riktigt" och vi båda var intresserade osv.. Då skolan var slut tog även allt detta slut och vi hade inte särskilt mycket kontakt. Vi lyckades dock träffas tre gånger vilket var på power meet i Västerås, stråket och sen även på yran. Sen har vår kontakt varit till och från med nått mess i mellan åt men pang sa det och nu är vi där vi är. Haha två virriga människor som pratar om ALLT och har väldigt lätt för att umgås var och när som helst. Otroligt lättsamt och helt enkelt galet kul att träffas! Toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar