20120505

On the road....

Då var jag påväg igen.. Denna gång ifrån Sundsvall till Bräcke med tåg för att sen åka med mamma hem till skogen. Igår kväll hade vi en kanon kväll med jordgubbar, grädde och socker och en massa nötter osv. Kikade på två filmer dock har jag bra minne men kort så kommer inte ihåg namnen på dom men bra va dom iaf! Idag har vi bara tagit det lugnt och pratat och kollat på tvn och bara varit, så skönt. Claes stannade kvar i lägenheten nu då jag åkte hem för han skulle ta tåget hem till ösd i morgon så blev enklast så. Måste säga att jag blivit riktigt bortskämd med han i lägenheten. Har haft någon att äta med, prata med, skattat med och hör och häpna han har tom diskat.. Bästa av allt är att ändå att jag har haft någon som sovit med mig för jag HATAR att sova själv!!! Han är en toppen kille helt enkelt. Tråkigt nog är han borta då jag kommer hem imorgon meeeen jag får väl stå ut. Ikväll är det duschning av häst och putsning av utrustning som gäller! Spirren ska blänka och vara kanon fin tills tävlingen imorgon dock är jag rädd att det kommer spöregna hela långa dagen i morgon meeeen får väl stå ut ändå när min älskade lilla thai Lina kommer och kikar på oss. Ser fram emot en toppen tävlingsdag i morgon iaf och jag hoppas att ni alla Goa läsare har en underbar helg precis som jag :) Puss&Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar